BGK Logo

Raport Zintegrowany
2023

Jedyny taki bank

Wydarzenia gospodarcze i geopolityczne w 2023 r. miały istotny wpływ na sytuację społeczną w Polsce.

W 2023 r. mierzyliśmy się z wieloma wyzwaniami gospodarczymi takimi jak: inflacja, wzrost kosztów pracy, wyzwania klimatyczne, napięcia geopolityczne oraz trwająca – już trzeci rok – wojna w Ukrainie. Chłonność rynku pracy oraz programy osłonowe powodują, że sytuacja społeczna w Polsce pozostaje stabilna, pomimo tak znaczącego napływu uchodźców z Ukrainy i związanych z tym licznych wyzwań.

Interesariusze

Angażujemy naszych interesariuszy w dialog dotyczący zagadnień zrównoważonego rozwoju za pomocą kanałów dostosowanych do potrzeb konkretnych grup. Naszych najważniejszych interesariuszy przypisujemy do poniższych głównych kategorii:

Interesariusze wewnętrzni
Otoczenie regulacyjne
Otoczenie rynkowe
Partnerzy biznesowi i klienci
Instytucje/ organizacje współpracujące
Otoczenie społeczne

W 2023 r. po raz kolejny zorganizowaliśmy zewnętrzne panele dialogu z kluczowymi interesariuszami BGK zgodnie ze standardem AA1000SES.

Doświadczenia klientów

Pracujemy nad relacjami z klientami w 5 obszarach:

budowanie kultury, w której klienci są w centrum uwagi
zarządzanie doświadczeniami klientów
pomiary i analizy związane z doświadczeniami klientów
diagnoza doświadczeń klientów
Projektowanie doświadczeń klientów

Dbamy o budowanie partnerskich relacji z naszymi klientami. Ich głos jest dla nas podstawą do planowania i realizacji inicjatyw.

82% respondentów uważa, że nasze odpowiedzi na reklamacje są jasne i czytelne
86% badanych uznaje termin udzielenia odpowiedzi za odpowiedni
4% wskaźnik odwołań od decyzji reklamacyjnych